ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Home / ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Χειμερινή Θεατρική Περίοδος 2017 – 2018

Εκατό χρόνια μετά τον Εθνικό Διχασμό (1915 – 17)
το Θέατρο Σταθμός αναζητά εκείνα τα σημεία αναφοράς που μας ενώνουν.
Στη θεατρική γειτονιά του Μεταξουργείου, γνωστό παλαιότερα και ως «μικρό Παρίσι των Αθηνών», ξεκινάει ένα ταξίδι ταυτότητας.
Από τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη ως το σύγχρονο ελληνικό έργο ακούμε να ξαναπροφέρεταιη λέξη πατρίδα.

Σύγχρονο Ελληνικό Θεατρικό Έργο σε συνεργασία με το GreekPlayProject

Κυριακή 1 (18:00) και Δευτέρα 2 Οκτωβρίου (20:00) το GreekPlayProject – η διαδικτυακή πλατφόρμα για την προώθηση του σύγχρονου ελληνικού έργου – παρουσιάζει τα έργα που διακρίθηκαν στο διαγωνισμό συγγραφής πρωτότυπου θεατρικού έργου με τίτλο «Γράψε τον μύθο σου». Την παρουσίαση θα πλαισιώσει συζήτηση για τη σύγχρονη ελληνική δραματουργία.

Ελένη ή Σούλα; της Δέσποινας Καλαϊτζίδου σε σκηνοθεσία Γιώργου Λύρα με την Ευαγγελία Μουμούρη.
Σε σκηνική ανάγνωση με την επιμέλεια του Ανδρέα Ανδρέου θα παρουσιαστεί επίσης το έργο της Παναγιώτας Δημοπούλου Διαγώνια που έλαβε στο Διαγωνισμό τον Έπαινο.

«Σε θέλω» σε συνεργασία με το «Μικρό Παρίσι των Αθηνών»

Το «Μικρό Παρίσι των Αθηνών», με θεματικό άξονα φέτος τη γυναίκα στην Ευρώπη,φιλοξενείτη μουσικοθεατρική παράσταση «Σε θέλω». Πρόκειται για ένα μελωδικό ταξίδι στο χρόνο με φόντο τους μεγάλους έρωτεςσπουδαίων γυναικών του 19ου και 20ουαιώνα. Η παράσταση δανείζεται το όνομά της από το ομώνυμο τελευταίο τραγούδι της τραγουδοποιού Ευσταθίας, η οποίασυναντιέται για πρώτη φορά με την Μαρία Κίτσου.
Σε αυτή την πρώτη τους συνάντηση η αισθαντική ηθοποιός παρεμβαίνει σαν Μαρία Πολυδούρη, μετατρέποντας το εν λόγω τραγούδι σε ένα απελπισμένο «σε θέλω» απέναντι στον «Τάκη» της, τον ποιητή Κώστα Καρυωτάκη. Εκτός από τη Μαρία Πολυδούρη μερικές από τις ηρωίδες που εκφράζουν τα ηχηρά τους «σε θέλω» είναι η διανοούμενη SimondeBeauvoir, η Ρωσίδα ποιήτρια Άννα Αχμάτοβα, η γλύπτρια CamilleClaudel, η δική μας Μυρτιώτισσα, η Βιρτζίνια Γουλφ,μέχρι και η αντισυμβατική συλλέκτρια έργων τέχνης Γερτρούδη Στάιν με την αγαπημένη της Άλις Τόκλας.Όλες τους έζησαν, ερωτεύτηκαν και δημιούργησαν στην Ευρώπη σε μια δύσκολη εποχή για τις γυναίκες.

Σκηνοθεσία: Μαρία Κίτσου.
Πρωτότυπα κείμενα και μουσική: Ευσταθία.
Σάββατο 7 Οκτωβρίου στις 21:00 και για μία μόνο παράσταση.

Πατρίδα Τώρα – 8 ώρες και 35 λεπτά

Μετά την πρώτη soldout παρουσίασή της τον περασμένο Οκτώβριο στο Θέατρο Τέχνης (Φεστιβάλ Αναλόγιο) και τις εξαιρετικές κριτικές που έλαβε, η θεατρική διασκευή του μυθιστορήματος της Φωτεινής Τσαλίκογλου«8 ώρες και 35 λεπτά» επιστρέφει στη σκηνή. Πρόκειται για την τραυματική ιστορία μιας οικογένειας Ελλήνων μεταναστών της Αμερικής, όπως την εξιστορεί ένας επίγονος της κατά τη διάρκεια ενός αεροπορικού ταξιδιού, που διαρκεί 8 ώρες και 35 λεπτά, από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα.
Ο Τζόναθαν ανασυνθέτει την ιστορία του έρωτα του για τη χαμένη του αδελφή, του ίδιου και της οικογένειάς του αλλά και της πατρίδας του. Μέσα στο αεροπλάνο επιστρέφει ο χαμένος χρόνος της ζωής του, όπως τον συγκροτεί το παραποιημένο παρελθόν αλλά και τοάγριο παρόν.

Συγγραφέας: Φωτεινή Τσαλίκογλου.
Διασκευή – Σκηνοθεσία:Μάνος Καρατζογιάννης.
Eρμηνεύουν:Κατερίνα Χέλμη, Μάρω Παπαδοπούλου, Αναστασία – Ραφαέλα Κονίδηκαι ΜάνοςΚαρατζογιάννης
Σκηνικά: Γιάννης Αρβανίτης.Κουστούμια: Βασιλική Σύρμα.
Video Art: Πέννυ Παναγιωτοπούλου.Μουσική Επιμέλεια: Γιώργης Χριστοδούλου.
Φωτισμοί: Αλέξανδρος Αλεξάνδρου.Βοηθός σκηνοθέτη: Σπύρος Μαντζαβίνος.

Κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 19:00,
από τις 20 Οκτωβρίου.

Παραγωγή: Art Station

Αναγνωστήριο

Αγαπημένοι Έλληνες καλλιτέχνες με τη συμβολή θεωρητικών της λογοτεχνίας ξαναδιαβάζουν ποιήματα και πεζογραφήματα της Νεοελληνικής Γραμματείας από τον Αντρέα Κάλβο ως τον Γιάννη Κοντό κι από τον Μακρυγιάννη ως τον Μένη Κουμανταρέα.

Από 11 Οκτωβρίου και κάθε Τετάρτη στις 19:00 σε συνεργασία με το AnalogioFestival.

Παραγωγή: Art Station

Κάθε Πέμπτη Κύριε Νιάρχο

Ο Θανάσης Νιάρχος συνομιλεί με διακεκριμένους ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών για την προσωπική τους διαδρομή και τη δική τους «πατρίδα».

Από 10 Νοεμβρίου και κάθε δεύτερη Πέμπτη στις 19:00.

Παραγωγή: Art Station

Το Αμάρτημα της μητρός μου

Του Γεώργιου Βιζυηνού

Διδασκαλία / Σκηνοθεσία: Γιώργος Νανούρης 

από 24 έως 30 Ιανουαρίου 2018

Η Ανωτέρα Δραματική Σχολή ΙΑΣΜΟΣ τιμώντας τον αξέχαστο θεατράνθρωπο Βασίλη Διαμαντόπουλο ορίζει τη χρονική περίοδο μεταξύ 5 Μαΐου 2017 και 5 Μαΐου 2018 ως Έτος Μνήμης για τον αείμνηστο ιδρυτή της.

Ένα από τα σημαντικότερα διηγήματα της ελληνικής πεζογραφίας μεταφέρεται στη σκηνή από τους σπουδαστές της Σχολής.

Επηρεασμένο από τα λογοτεχνικά ρεύματα της Δυτικής Ευρώπης, είναι το πρώτο νεοελληνικό διήγημα που αναφέρεται στο ψυχικό μαρτύριο και τη βαριά συνείδηση, διεισδύοντας σε βάθος στην ανθρώπινη ψυχή. Ο Γεώργιος Βιζυηνός μεταφέρει στις αφηγήσεις του τις εμπειρίες των παιδικών του χρόνων, εμπλουτισμένες με τους λαϊκούς θρύλους και τις αφελείς δεισιδαιμονίες του θρακιώτικου χωριού του. Χρησιμοποιώντας πότε το όνειρο, πότε τις παραισθήσεις και καταφεύγοντας συχνά στο απρόοπτο, εισδύει σε βάθος στα ψυχικά κίνητρα των πρωταγωνιστών. Το έργο αναφέρεται στις απελπισμένες προσπάθειες της χήρας μητέρας του συγγραφέα να σώσει την άρρωστη κόρη της, η οποία τελικά πέθανε, και στην υιοθεσία διαδοχικά δύο άλλων κοριτσιών. Όλες αυτές οι προσπάθειες απέρρεαν από τις ενοχές που τη βασάνιζαν γιατί η μητέρα του έκρυβε ένα μεγάλο μυστικό… Το Αμάρτημα της Μητρός μου.

.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Συγγραφέας: Γεώργιος Βιζυηνός

Διδασκαλία / Σκηνοθεσία: Γιώργος Νανούρης 

Παίζουν οι σπουδαστές: Μαρία Αθητάκη, Μοσχούλα Ατσιδάφτη, Ευφροσύνη Βαλταδώρου, Ξένια Βερβέρογλου, Ευαγγελία Βουκάντση, Ελένη Γεωργίου, Αλέξανδρος Δαβιλάς,Τίφανη Δανιήλ, Κασσιανή Ζυγούρα, Μάνος Κατριαδάκης, Παναγιώτης Κούλης, Γεωργία Κούτση, Δήμητρα Μπαντή, Σταύρος Μπαρίκος, Λοΐζος Παπαγεωργίου, Βασιλική Παππά, Σοφία Σπύρου, Εύα Σταυρογιάννη, Βασίλης Τριχάς, Κωνσταντίνος Τσουμπάρης, Αλεξάνδρα Χρυσομαλλίδη

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Παραστάσεις: από 24 έως 30 Ιανουαρίου 2018

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

24-25-28/01 στις 21:15

26/01 στις 19:00 & 21:00 

27/01 στις 19:30

29-30/01 στις 19:00

Εισιτήριο: 5€

Διάρκεια: 60 λεπτά

Χώρος: Θέατρο Σταθμός

Διεύθυνση: Βίκτωρος Ουγκώ 55, Αθήνα (Μετρό Μεταξουργείο)

Τηλ.: 211 40 36 322

 

Ο Καραφλομπέκατσος και η Σπυριδούλα

Ο Καραφλομπέκατσος και η Σπυριδούλα της Λένας Κιτσοπούλου είναι δυο ιστορίες σύγχρονων ανθρώπων που αναπνέουν, τραγουδούν, κραυγάζουν εγκλωβισμένοι μέσα στα όρια του αστικού κενού τους. Πρόσωπα που ερωτεύονται, ελπίζουν κι απελπίζονται χτυπώντας με φόρα στα προσωπικά, οικογενειακά και κοινωνικά αδιέξοδα που τους προσφέρει η συμβατική ζωή τους, ενώ ταυτόχρονα από-γυμνώνουν την καταπιεσμένη ύπαρξή τους από κάθε ιδέα, μορφή και περιεχόμενο. Αλλάζουν σπίτι, αλλάζουν ρούχα, αλλάζουν δέρμα, αλλάζουν φύλο, αλλάζουν ζωή, φλερτάρουν τον θάνατο για να ανακαλύψουν και πάλι άλλο ένα, καινούριο αδιέξοδο. Μα πάντα τραγουδώντας.

Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Μάρκελλος
Παίζουν: Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης, Ελένη Στεργίου.
Σε συνεργασία με τουςThis Famous Tiny Circus theater group

Από 12 Φεβρουαρίου κάθε Δευτέρα & Τρίτη στις 21:00.

Ψυχολογία Συριανού Συζύγου

του Εμμανουήλ Ροΐδη

σε σκηνική σύνθεση & ερμηνεία Κώστα Βασαρδάνη

για 4 μόνο Τετάρτες από 07 Φεβρουαρίου 2018

Ο Κώστας Βασαρδάνης παίζει και σκηνοθετεί σε μορφή μονολόγου το σημαντικό κείμενο της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας “Ψυχολογία Συριανού Συζύγου” του Εμμανουήλ Ροΐδη στο θέατρο Σταθμός από τις 07 Φεβρουαρίου και για τέσσερις μόνο Τετάρτες στις 20:00. Γραμμένο το 1894, πρωτοεκδόθηκε στην εφημερίδα “’Αστυ”.

Ο Συριανός σύζυγος ερωτεύεται κεραυνοβόλα για πρώτη φορά στη ζωή του την όμορφη Χριστίνα, την οποία λίγο καιρό μετά το γάμο του αρχίζει να ζηλεύει παράφορα. Υποπτεύεται ότι τον απατά, αλλά σύντομα διαπιστώνει ότι δεν διατρέχει τέτοιο κίνδυνο αφού η Χριστίνα δεν είναι …ερωτικά άστατη αλλά άμετρα φιλάρεσκη. Αρχίζει δε να συνειδητοποιεί ότι η αγωνία και τα βασανιστικά συναισθήματα που του γεννά ο χαρακτήρας της γυναίκας του αντί να κάμψουν την ερωτική του διάθεση προς αυτήν, την αναζωπυρώνουν. Πρόκειται για ένα ανάλαφρο, αλλά συνάμα εύστοχο και βαθύ ψυχογράφημα της ερωτικής ζωής ενός άντρα. Οι πιθανοί συμβιβασμοί που πρέπει να κάνουμε στη ζωή μας, μοιάζει να μας λέει ο Ροΐδης, δε βγαίνουν απαραίτητα σε κακό…

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ: Η εικόνα που είχα για τον Ροΐδη ήταν λίγο “δαντελωτή”, “αφρώδης” και “ανάλαφρη”… έναντι του “βαρέος πυροβολικού” των Βιζυηνού και Παπαδιαμάντη. Διαβάζοντας όμως κείμενά του,  διέκρινα αμέσως πλάι σ’ αυτά τα χαρακτηριστικά το βάθος, τη διεισδυτικότητα, τη συγκίνηση και την ευαισθησία της γραφής του. Καθώς επίσης και την έντονη θεατρικότητά της, που σχετίζεται νομίζω αφ’ ενός με την καλώς εννοούμενη υπερβολή της γλώσσας του Ροΐδη, το κύρος, το μέγεθός της και, αφ’ετέρου, με την αμεσότητα και την ακρίβεια της σκέψης του. Η ειρωνεία του και μια υποφώσκουσα θλίψη που υπάρχουν στο έργο του είναι δύο χαρακτηριστικά του ύφους του που με γοήτευσαν επίσης.

Εψαχνα να βρω ένα κείμενο, δεν θα έλεγα ακριβώς για να αυτοσκηνοθετηθώ (ίσως ακουστεί βαρύγδουπο) αλλά, εμπάσει περιπτώσει, να ασχοληθώ με πιο δικούς μου όρους με το ανέβασμά του και, διαβάζοντας την Ψυχολογία Συριανού Συζύγου, σκέφτηκα να κάνω το βήμα…

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνική σύνθεση / ερμηνεία: Κώστας Βασαρδάνης

Φωτισμοί:

Φωτογραφίες: Αντρέας Μαντάς

Τrailer: https://www.youtube.com/watch?v=bccS7pv2p_A

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Παραστάσεις: 7-14-21-28 Φεβρουαρίου 2018 στις 20:00

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: για 4 Τετάρτες στις 20:00

Εισιτήριο: Κανονικό: 12€, Φοιτητικό,  ΑΜΕΑ, άνω των 65: 10€, Ανέργων: 5€

Διάρκεια: 70 λεπτά

Χώρος: Θέατρο Σταθμός

Διεύθυνση: Βίκτωρος Ουγκώ 55, Αθήνα (Μετρό Μεταξουργείο)

Τηλ.: 211 40 36 322

Το Αμάρτημα της μητρός μου

Του Γεώργιου Βιζυηνού

Διδασκαλία / Σκηνοθεσία: Γιώργος Νανούρης 

από 24 έως 30 Ιανουαρίου 2018

Η Ανωτέρα Δραματική Σχολή ΙΑΣΜΟΣ τιμώντας τον αξέχαστο θεατράνθρωπο Βασίλη Διαμαντόπουλο ορίζει τη χρονική περίοδο μεταξύ 5 Μαΐου 2017 και 5 Μαΐου 2018 ως Έτος Μνήμης για τον αείμνηστο ιδρυτή της.

Ένα από τα σημαντικότερα διηγήματα της ελληνικής πεζογραφίας μεταφέρεται στη σκηνή από τους σπουδαστές της Σχολής.

Επηρεασμένο από τα λογοτεχνικά ρεύματα της Δυτικής Ευρώπης, είναι το πρώτο νεοελληνικό διήγημα που αναφέρεται στο ψυχικό μαρτύριο και τη βαριά συνείδηση, διεισδύοντας σε βάθος στην ανθρώπινη ψυχή. Ο Γεώργιος Βιζυηνός μεταφέρει στις αφηγήσεις του τις εμπειρίες των παιδικών του χρόνων, εμπλουτισμένες με τους λαϊκούς θρύλους και τις αφελείς δεισιδαιμονίες του θρακιώτικου χωριού του. Χρησιμοποιώντας πότε το όνειρο, πότε τις παραισθήσεις και καταφεύγοντας συχνά στο απρόοπτο, εισδύει σε βάθος στα ψυχικά κίνητρα των πρωταγωνιστών. Το έργο αναφέρεται στις απελπισμένες προσπάθειες της χήρας μητέρας του συγγραφέα να σώσει την άρρωστη κόρη της, η οποία τελικά πέθανε, και στην υιοθεσία διαδοχικά δύο άλλων κοριτσιών. Όλες αυτές οι προσπάθειες απέρρεαν από τις ενοχές που τη βασάνιζαν γιατί η μητέρα του έκρυβε ένα μεγάλο μυστικό… Το Αμάρτημα της Μητρός μου.

.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Συγγραφέας: Γεώργιος Βιζυηνός

Διδασκαλία / Σκηνοθεσία: Γιώργος Νανούρης 

Παίζουν οι σπουδαστές: Μαρία Αθητάκη, Μοσχούλα Ατσιδάφτη, Ευφροσύνη Βαλταδώρου, Ξένια Βερβέρογλου, Ευαγγελία Βουκάντση, Ελένη Γεωργίου, Αλέξανδρος Δαβιλάς,Τίφανη Δανιήλ, Κασσιανή Ζυγούρα, Μάνος Κατριαδάκης, Παναγιώτης Κούλης, Γεωργία Κούτση, Δήμητρα Μπαντή, Σταύρος Μπαρίκος, Λοΐζος Παπαγεωργίου, Βασιλική Παππά, Σοφία Σπύρου, Εύα Σταυρογιάννη, Βασίλης Τριχάς, Κωνσταντίνος Τσουμπάρης, Αλεξάνδρα Χρυσομαλλίδη

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Παραστάσεις: από 24 έως 30 Ιανουαρίου 2018

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

24-25-28/01 στις 21:15

26/01 στις 19:00 & 21:00 

27/01 στις 19:30

29-30/01 στις 19:00

Εισιτήριο: 5€

Διάρκεια: 60 λεπτά

Χώρος: Θέατρο Σταθμός

Διεύθυνση: Βίκτωρος Ουγκώ 55, Αθήνα (Μετρό Μεταξουργείο)

Τηλ.: 211 40 36 322

Προπώληση: https://www.viva.gr/tickets/theater/theatro-stathmos/to-amartima-tis-mitros-mou/

Προπώληση εισιτηρίων: Online: www.viva.gr

Τηλεφωνικά: 11876

Mobile app: VIVA wallet

Για να επικοινωνήσετε με το Θέατρο Σταθμός: info@sthatmostheatro.gr

Η ιστοσελίδα μας: http://stathmostheatro.gr/

Η σελίδα μας στο facebook: https://www.facebook.com/stathmostheatro/

Ακολουθήστε μας στο Instagram: https://www.instagram.com/theatro_stathmos/

Η Απολογία της Μαρί Κιουρί

Το 1910, τέσσερα χρόνια μετά τον τραγικό θάνατο του άντρα της Πιέρ Κιουρί, η Μαρί Κιουρί σύναψε σχέση με τον Πωλ Λανζεβάν,πρώην μαθητή του άντρα της, πέντε χρόνια μικρότερό της και εν διαστάσει παντρεμένο με τέσσερα παιδιά. Θεωρήθηκε μέγα σκάνδαλο,τόσο ώστε ο γαλλικός τύπος αποσιώπησε την δεύτερη απονομή της, του Νόμπελ Χημείας, το 1911. Αυτό το πραγματικό γεγονός αποτελεί καιτο εφαλτήριο για την «απολογία» της.
Η Μαρί Κιουρί στο εδώλιο, σε μια συνθήκη κατάφωρης αδικίας- ένα συνηθισμένο φαινόμενο «ανταμοιβής» της ιστορίας για τα παιδιά της- ξετυλίγει με συγκίνηση και ένταση τη δική της προσωπική ιστορία αποδεικνύοντας ότι ο δρόμος των έντιμων και ιδεολόγων του πλανήτη, ειδικά των γυναικών, δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.

Κείμενο – Μουσική: Ευσταθία.Σκηνοθεσία: Κίρκη Καραλή.
Στο ρόλο της Μαρί Κιουρί η Πέγκυ Τρικαλιώτη.
Από 24 Φεβρουαρίου κάθε Σάββατο στις 18:00 και κάθε Τετάρτη στις 21:00.

Το Νεοελληνικό θέατρο στην Κύπρο

Παραστάσεις νέων ελληνικών θεατρικών έργων ταξιδεύουν από την Κύπρο στην Αθήνα, σε συνεργασία με το Σπίτι της Κύπρου.

Τον Απρίλιο, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Η Θυσία του Αβραάμ

Η Θυσία του Αβραάμ, θρησκευτικό δράμα της κρητικής αναγέννησης (17ος αιώνας), που από ορισμένους μελετητές αποδίδεται στον Βιτσέντζο Κορνάρο, λόγω των στυλιστικών και γλωσσικών ομοιοτήτων του με τον Ερωτόκριτο, θα ανεβεί στο Θέατρο «Σταθμός», μετά το Πάσχα, από την ομάδα AngelusNovus, σε σκηνοθεσία Δαμιανού Κωνσταντινίδη. Το έργο δραματοποιεί το γνωστό επεισόδιο της Παλαιάς Διαθήκης κατά το οποίο ο Αβραάμ δέχεται να θυσιάσει τον μοναχογιό του, Ισαάκ, μετά από εντολή του Θεού (Γένεση κεφ. 22).
Το έργο δραματοποιεί το γνωστό επεισόδιο της Παλαιάς Διαθήκης κατά το οποίο ο Αβραάμ δέχεται να θυσιάσει τον μοναχογιό του, Ισαάκ, μετά από εντολή του Θεού (Γένεση κεφ. 22). Η Θυσία παρασταίνεται σπάνια στην εποχή μας και συνήθως αντιμετωπίζεται ως αυτό που δεν είναι: ένα βιβλικό «μυστήριο», ή τελετουργικό δρώμενο, ενώ πρόκειται για βαθειά ανθρώπινο δράμα, συγκινητικό και άμεσο, υπόδειγμα λαϊκής τέχνης και ποίησης. Θέματα της παράστασης: ο φόβος ως μέσον επιβολής και διαπαιδαγώγησης – το ρήγμα που προκαλεί στην οικογένεια η αναίτια απώλεια ενός παιδιού – η φύση του Θεού – και κυρίως: η θρησκευτική πίστη ως ένα άλμα στο παράλογο.

Συγγραφέας: Ανώνυμος
Σκηνοθεσία: Δαμιανός Κωνσταντινίδης
Σκηνικά – κοστούμια: Αντώνης Δαγκλίδης
Μουσική: Κωστής Βοζίκης
Φωτισμοί: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
Παραγωγή: AngelusNovus

Παίζουν: Κίμων Κουρής, Δέσποινα Σαραφείδου, Δημήτρης Φουρλής, κ.ά.
Από 14 Απριλίου κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 19:00

Ο Ουρανός … και το Παντελόνι του

Ο «πατέρας» και η «μάνα» του νέου ελληνικού θεάτρου ενώνουν για πρώτη φορά τις φωνές τους σε ενιαία παράσταση. Ο μονόλογος του Ιάκωβου Καμπανέλλη Αυτός και το Παντελόνι του και ο Ουρανός Κατακόκκινος της Λούλας Αναγνωστάκη συνθέτουν το δίπτυχο αυτό με θέμα τη μοναξιά και την ήττα.
Ερμηνεύουν: Ηλίας Λογοθέτης, Νένα Μεντή.

Το Μάιο, για δέκα παραστάσεις, σε σκηνοθεσία του Μάνου Καρατζογιάννη.

Παραγωγή: Art Station

ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ– Mικρός Σταθμός

Η Δόνα Γη και ο Δον Αστέρης

Ο Θίασος Πορεία, παρουσιάζει ένα παιδαγωγικό παραμύθι για μικρούς και μεγάλους από το βραβευμένο συγγραφέα Θανάση Σάλτα, του οποίου παραμύθια διδάσκονται και δραματοποιούνται σε όλα τα σχολεία από το «Βιωματικό Σχολείο», με την έγκριση του υπουργείου παιδείας.Ο Δον Αστέρης, ο ιππότης του ουρανού, και η Δόνα Γη, η κόρη της γης, ονειρεύονται μια χρυσή σκάλα για να ανταμώσουν στον ορίζοντα. Ξεσπάνε κίνδυνοι, πόλεμοι, φωτιές. Άραγε θα κατορθώσουν όλα τα αστέρια του ουρανού κι όλα τα ζώα, τα φυτά και τα πουλιά της γης να σωθούν και να βοηθήσουν τη Δόνα Γη και τον Δον Αστέρη να σμίξουν στον ορίζοντα;
Σκηνοθεσία: Θανάσης Σάλτας- Ιωάννα Μαστοράκη.
Μουσική: Πηγή Λυκούδη.
Αφήγηση: Ισίδωρος Σταμούλης, Μάνια Βλαχογιάννη.
Παίζουν: Νεκτάριος Παπαλεξίου, Μαριάννα Κουκουτσάκη, Ιωάννα Μαστοράκη.

Από 8 Οκτωβρίου και κάθε Κυριακή στις 11:00 πμ.

Παραμύθι χωρίς Όνομα

Υπάρχουν πολλά παραμύθια… Κι έχουν πολλά ονόματα… Όμως ετούτο το παραμύθι όνομα δεν έχει. Είναι το παραμύθι της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της Γνώσης, της κυρά-Φρόνησης, του αλτρουισμού, της αυτοθυσίας, της δειλίας δικαστών Λαγόκαρδων, της πανουργίας μα και της ευγένειας. Είναι το «Παραμύθι χωρίς όνομα» της Πηνελόπης Δέλτα.Η Ομάδα θεάτρου Δον Κιχώτες διασκεύασε και παρουσιάζει το σπουδαίο και επίκαιρο έργο της Πηνελόπης Δέλτα, το οποίο, αν και γράφτηκε πριν από εκατό περίπου χρόνια, μοιάζει να περιγράφει την Ελλάδα του σήμερα.

Σκηνοθεσία: Χρήστος Χριστόπουλος. Κινησιολογική επιμέλεια: Έλιο Φοίβος Μπέικο. Παίζουν: Κωνσταντίνος Δαλαμάγκας, Σοφία Νικολοπούλου, Αγγελική Παναγιωτοπούλου. Από 5 Νοεμβρίου και κάθε Κυριακή στις 15:00, με την υποστήριξη των εκδόσεων Μεταίχμιο.

* Τέλος, για την ερχόμενη χειμερινή περίοδο το Θέατρο Σταθμός προγραμματίζει περιοδεία της περσινής του παραγωγής Καγκουρώ του Βασίλη Κατσικονούρη σε σκηνοθεσία του ίδιου του συγγραφέα καθώς και την επανάληψη,για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, της επιτυχημένης θεατρικής παράστασης “Α εις τη Ν …όταν η ψυχή συναντά το Σύμπαν”, ένα διαγαλαξιακό σουρεαλιστικό έργο της Κωνσταντίνας Γιαμπουράνη σε σκηνοθεσία της ίδιας και σε παραγωγή της καλλιτεχνικής ομάδας Μεταμόρφωση, υπό την αιγίδα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών.
 

Θέατρο Σταθμός

Βίκτωρος Ουγκώ 55, (στάση μετρό) Μεταξουργείο
Τηλ.:211 40 36 322

Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Μάνος Καρατζογιάννης
Εκτέλεση Παραγωγής: Art Station

Φωτογραφία: Καρυοφύλλης Γκρό

Γραφίστας: Μάριος Γαμπιεράκης

Για θέματα Τύπου επικοινωνείτε με την Ευαγγελία Σκρομπόλα (eskrobola@gmail.com /κιν.: 6972547075)

Οι συνεργάτες του Θεάτρου Σταθμός  για την ερχόμενη θεατρική περίοδο 2017-2018 συστήνουν τη νέα θεατρική τους γειτονιά και φωτογραφίζονται σε διάφορα  γνωστά σημεία του Μεταξουργείου *

Οι συνεργάτες του Θεάτρου Σταθμός  για την ερχόμενη θεατρική περίοδο 2017-2018 συστήνουν τη νέα θεατρική τους γειτονιά και φωτογραφίζονται σε διάφορα  γνωστά σημεία του Μεταξουργείου.

Λεζάντες

Photo_01– KατερίναΧέλμη

Η Κατερίνα ΧέλμηΠατρίδα Τώρα – 8 ώρες και 35 λεπτά- φωτογραφίζεται  στην πλατεία του Θεάτρου Σταθμός.

Photo_02-Μάρω Παπαδοπούλου

Η Μάρω Παπαδοπούλου –Πατρίδα Τώρα – 8 ώρες και 35 λεπτά- φωτογραφίζεται σε όψη νεοκλασικού της ΒίκτωροςΟυγκώ.

Photo_03– Αναστασία_ΡαφαέλαΚονίδη

Η Αναστασία_ΡαφαέλαΚονίδη – Πατρίδα Τώρα – 8 ώρες και 35 λεπτά –  φωτογραφίζεται σε γέφυρα του Σταθμού Λαρίσης.

Photo_04-Μάνος Καρατζογιάννης

Ο Μάνος Καρατζογιάννης – Πατρίδα Τώρα – 8 ώρες και 35 λεπτά- φωτογραφίζεται  στο κτήριο της Φίνος Φιλμ στην Οδό Χίου.

Photo_05-Μαρία Κίτσου

Η Μαρία Κίτσου-Για την Ελένη-  φωτογραφίζεται  στην κρήνη του Μεταξουργείου.

Photo_06-Ευσταθία

Η Ευσταθία –Σε θέλω -φωτογραφίζεται  στο μεζεδοπωλείο Ακροβάτης.

Photo_07-Πέγκυ Τρικαλιώτη

Η Πέγκυ Τρικαλιώτη –Η Απολογία της Μαρί Κιουρί- φωτογραφίζεται στην στάση Μετρό Μεταξουργείο.

Photo_08-Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης

Ο Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης-Ο Καραφλομπέκατσος και η Σπυριδούλα- μπροστά  από «σπίτια»  σε πεζόδρομο του Μεταξουργείου.

Photo_09-Ελένη Στεργίου

Η Ελένη Στεργίου – Ο Καραφλομπέκατσος και η Σπυριδούλα- φωτογραφίζεται στο μπαράκι‘Ελα να σου πω.

Photo_ 10-Κωνσταντίνος Μάρκελλος

Ο Κωνσταντίνος Μάρκελλος –Ο Καραφλομπέκατσος και η Σπυριδούλα-  φωτογραφίζεται στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Πελοποννήσου.

Photo_11-Ευαγγελία Μουμούρη

Η Ευαγγελία Μουμούρη- Ελένη ή Σούλα – φωτογραφίζεται σε γκράφιτι της πλατείας Αυδή.

Photo_12-Γιώργος Λύρας

OΓιώργος Λύρας Ελένη ή Σούλα-φωτογραφίζεται  στη Δημοτική Πινακοθήκη της πλατείας Αυδή.

Photo_13-Μάριος Μακρόπουλος

OMάριοςΜακρόπουλοςΓια την Ελένη-  φωτογραφίζεται στην πλατεία Καραϊσκάκη.

Photo_14– Ανδρέας Ανδρέου

Ο Ανδρέας Ανδρέου-Διαγώνια φωτογραφίζεται σε παλαιοπωλείο της περιοχής